Szállítás
Fizetés
- SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Szállítási költségek:
Szállítási módok:
Magyarország területén belül minden csomagot legfeljebb 2 munkanapon belül kiszállítunk a megadott címre. A 12:00 előtt leadott rendelések pedig már másnap megérkeznek hozzád.
Magyarországi kiszállítás esetén következő szállítási módok közül válaszhatsz: házhozszállítás, GLS csomagpont, MPL átvevőhely (PostaPont és csomagautomata), Foxpost csomagautomata.
Ha házhozszállítást kértél azt javasoljuk, hogy olyan szállítási címet adj meg ahol 9:00 és 17:00 óra között biztosan megtalál téged a futár. Amennyiben az utánvétes fizetést választottad kérünk gondoskodj róla, hogy a csomag átvételekor legyen nálad vagy megbízottadnál a számla kiegyenlítéshez szükséges összeg.
Külföldi rendelés esetén a kiszállítási idő 2-5 munkanap. Ilyen esetben csak és kizárólag házhozszállításra van lehetőséged.
- Magyarországi megrendelés esetén a kiszállítás INGYENES.
- Külföldi megrendelés esetén a kiszállítás költsége 1.990 Ft.
Szállítási módok:
Magyarország területén belül minden csomagot legfeljebb 2 munkanapon belül kiszállítunk a megadott címre. A 12:00 előtt leadott rendelések pedig már másnap megérkeznek hozzád.
Magyarországi kiszállítás esetén következő szállítási módok közül válaszhatsz: házhozszállítás, GLS csomagpont, MPL átvevőhely (PostaPont és csomagautomata), Foxpost csomagautomata.
Ha házhozszállítást kértél azt javasoljuk, hogy olyan szállítási címet adj meg ahol 9:00 és 17:00 óra között biztosan megtalál téged a futár. Amennyiben az utánvétes fizetést választottad kérünk gondoskodj róla, hogy a csomag átvételekor legyen nálad vagy megbízottadnál a számla kiegyenlítéshez szükséges összeg.
Külföldi rendelés esetén a kiszállítási idő 2-5 munkanap. Ilyen esetben csak és kizárólag házhozszállításra van lehetőséged.
Magyarországon kívül a következő országokba szállítunk ki megrendeléseket: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Monaco, Málta, Németország, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia.
Házhozszállítás:
Ha azt szeretnéd, hogy megrendelt termékeidet a futár a megadott címedre szállítsa, a rendelés leadásakor a szállítási lehetőségek közül a házhozszállítást kell választanod.
Szállítás GLS csomagpontra:
A rendelés leadásakor lehetőséged van arra is, hogy megrendelt termékeidet GLS csomagpontra kérd. Amennyiben így döntesz a “GLS csomagpont” elnevezésű szállítási opciót kell bejelölnöd, majd a rendelési folyamat utolsó lépésénél megjelenő térképen könnyedén kiválaszthatod a hozzád legközelebb található átvételi pontot. Keresgélhetsz közvetlenül a térképen is, de lehetőséged van település vagy irányítószám alapján szűkíteni a keresést.
Szállítás MPL átvevőhelyre (PostaPont és csomagautomata):
Amennyiben úgy döntesz, megrendelt termékeidet kérheted MPL PostaPontra vagy MPL csomagautomatába. Ha ezt szeretnéd az “MPL átvevőhely” elnevezésű szállítási opciót kell bejelölnöd, majd a rendelési folyamat utolsó lépésénél megjelenő térképen könnyedén kiválaszthatod a hozzád legközelebb található átvételi pontot vagy automatát. Keresgélhetsz közvetlenül a térképen is, de lehetőséged van település vagy irányítószám alapján szűkíteni a keresést.
Szállítás Foxpost automatába:
Rendeléskor kérheted azt is, hogy csomagodat egy hozzád közeli Foxpost automatába postázzuk. Ebben az esetben, a “Foxpost automata” elnevezésű szállítási opciót kell választanod, majd a rendelési folyamat utolsó lépésénél megjelenő térképen be kell jelöni a kívánt automatát. Automatákat kereshetsz közvetlenül a térképen is, de lehetőséged van település vagy irányítószám alapján szűkíteni a keresést.
Ha bármilyen problémád akad a kiszállítással kapcsolatban, hívd a szerződött logisztikai partnerünk (Webshippy Fulfillments logisztikai Kft.) ügyfélszolgálati telefonszámát (+36 1 99 88 099) és a rendelést visszaigazoló emailben kapott információk megadásával pontos információkat kaphatsz a csomagodról.
Házhozszállítás:
Ha azt szeretnéd, hogy megrendelt termékeidet a futár a megadott címedre szállítsa, a rendelés leadásakor a szállítási lehetőségek közül a házhozszállítást kell választanod.
Szállítás GLS csomagpontra:
A rendelés leadásakor lehetőséged van arra is, hogy megrendelt termékeidet GLS csomagpontra kérd. Amennyiben így döntesz a “GLS csomagpont” elnevezésű szállítási opciót kell bejelölnöd, majd a rendelési folyamat utolsó lépésénél megjelenő térképen könnyedén kiválaszthatod a hozzád legközelebb található átvételi pontot. Keresgélhetsz közvetlenül a térképen is, de lehetőséged van település vagy irányítószám alapján szűkíteni a keresést.
Szállítás MPL átvevőhelyre (PostaPont és csomagautomata):
Amennyiben úgy döntesz, megrendelt termékeidet kérheted MPL PostaPontra vagy MPL csomagautomatába. Ha ezt szeretnéd az “MPL átvevőhely” elnevezésű szállítási opciót kell bejelölnöd, majd a rendelési folyamat utolsó lépésénél megjelenő térképen könnyedén kiválaszthatod a hozzád legközelebb található átvételi pontot vagy automatát. Keresgélhetsz közvetlenül a térképen is, de lehetőséged van település vagy irányítószám alapján szűkíteni a keresést.
Szállítás Foxpost automatába:
Rendeléskor kérheted azt is, hogy csomagodat egy hozzád közeli Foxpost automatába postázzuk. Ebben az esetben, a “Foxpost automata” elnevezésű szállítási opciót kell választanod, majd a rendelési folyamat utolsó lépésénél megjelenő térképen be kell jelöni a kívánt automatát. Automatákat kereshetsz közvetlenül a térképen is, de lehetőséged van település vagy irányítószám alapján szűkíteni a keresést.
Ha bármilyen problémád akad a kiszállítással kapcsolatban, hívd a szerződött logisztikai partnerünk (Webshippy Fulfillments logisztikai Kft.) ügyfélszolgálati telefonszámát (+36 1 99 88 099) és a rendelést visszaigazoló emailben kapott információk megadásával pontos információkat kaphatsz a csomagodról.
- FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
Magyarországi megrendelés esetén a következő fizetési módok közül választhatsz: online bankkártyás fizetés, banki átutalás, utánvétes fizetés.
Külföldi rendelés esetén csak online bankkártyás fizetésre és banki átutalásra van lehetőséged.
Bankkártyás fizetés Barion segítségével:
Webáruházunkban lehetőséged van online bankkártyás fizetésre, amely a Barion rendszerén keresztül történik. A Barion Payment Zrt. az MNB felügyelete alatt áll, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Az online bankkártyás fizetés igénybevételéhez átirányítunk a Barion felületére, ahol meg kell adnod a bankkártyád számát, a lejárati dátumot, a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ne aggódj, az itt megadott adatok nem jutnak el hozzánk.
A Barion a legbiztonságosabb online fizetési felületek egyike, szervereinek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki. A vállalat rendelkezik továbbá a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, amely jogosulttá teszi a bankkártya adatok kezelésére. Ezért is választották a Bariont olyan nagy weboldalak mint az Extreme Digital, a Don Pepe vagy a Jófogás.
Fizetéshez használható bankkártyák:
Amennyiben ezt a fizetési opciót választod, a megrendelt termékek ellenértékét az alábbi számlaszámra kell átutalnod:
Utánvétes fizetés:
Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted készpénzben. Ebben az esetben egy elismervényt kapsz amely igazolja, hogy átvetted a csomagot és átadtad a futárnak a megfelelő összeget.
Utánvétes fizetés esetén a rendelés értékétől függetlenül 390 Ft kezelési költséget számolunk fel.
Azoknak a vásárlóknak akik magyarországi megrendelés esetén utánvétes fizetést választottak, de mégsem vették át a csomagot, a későbbiekben csak előre utalás vagy online bankkártyás fizetés esetén áll módunkban kiszállítani. Megértésed köszönjük!
Külföldi rendelés esetén csak online bankkártyás fizetésre és banki átutalásra van lehetőséged.
Bankkártyás fizetés Barion segítségével:
Webáruházunkban lehetőséged van online bankkártyás fizetésre, amely a Barion rendszerén keresztül történik. A Barion Payment Zrt. az MNB felügyelete alatt áll, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Az online bankkártyás fizetés igénybevételéhez átirányítunk a Barion felületére, ahol meg kell adnod a bankkártyád számát, a lejárati dátumot, a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ne aggódj, az itt megadott adatok nem jutnak el hozzánk.
A Barion a legbiztonságosabb online fizetési felületek egyike, szervereinek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki. A vállalat rendelkezik továbbá a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, amely jogosulttá teszi a bankkártya adatok kezelésére. Ezért is választották a Bariont olyan nagy weboldalak mint az Extreme Digital, a Don Pepe vagy a Jófogás.
Fizetéshez használható bankkártyák:
- Mastercard
- Maestro
- Visa
- Visa Electron
- American Express
Amennyiben ezt a fizetési opciót választod, a megrendelt termékek ellenértékét az alábbi számlaszámra kell átutalnod:
- Bankszámlaszám: 11719001-22476696
- Kedvezményezett neve: FazonTeam Kft.
Utánvétes fizetés:
Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted készpénzben. Ebben az esetben egy elismervényt kapsz amely igazolja, hogy átvetted a csomagot és átadtad a futárnak a megfelelő összeget.
Utánvétes fizetés esetén a rendelés értékétől függetlenül 390 Ft kezelési költséget számolunk fel.
Azoknak a vásárlóknak akik magyarországi megrendelés esetén utánvétes fizetést választottak, de mégsem vették át a csomagot, a későbbiekben csak előre utalás vagy online bankkártyás fizetés esetén áll módunkban kiszállítani. Megértésed köszönjük!
Telefonszám
+36 30 594 5818
H-P: 12-16 óráig
Email cím
info@whitemax.hu
H-V: 0-24 óráig
facebook.com/whitemaxhungary
H-V: 0-24 óráig
@whitemaxhungary
H-V: 0-24 óráig